Még több gyakran ismételt kérdés

Melyik cég szállítja ki a csomagjaitokat?

 

Csomagjaink gyors és biztonságos szállításáról a Transoflex gondoskodik.

 

 

Hány órakor érkezik a csomagom?

 

Sajnos a Transoflex általában nem adja meg a várható szállítási időintervallumot, a csomagokat 8:00-18:00 óra között szállítják minden munkanapon. A csomagpont esete kivételes: a GLS sms-ben értesít a csomagod érkezéséről.

 

 

Cég nevére kérném a számlámat!

 

Nem probléma! Az egyéb vásárlási adatok fülben meg tudod adni az ehhez szükséges információkat.

 

A végösszeg tartalmazza az ÁFA összeget?

 

Igen, viszont kötelező feltüntetnünk a számlán az összegét. De nem kell megijedni, ez nem plusz költség, már tartalmazza a végösszeg. Ezen már rajta van a kedvezmény, illetve a szállítási költség is.

 

 

Hol érvényesíthetem a promóciós kódomat?

 

A vásárlás leadásakor lehetőséget adunk hogy átnézd a csomagod tartalmát, a lista aljára görgetve megtalálod a " Promóciós kód" mezőt. Itt érvényesítheted a kódodat.

Egy kódunk sem aktiválódik automatikusan - tehát minden esetben be kell őket írni és a "megerősítés" gombra kell kattintani. Egy vásárlás során csak egy promóciós kód használható fel.

 

 

Lehet nálatok ajándékutalványt venni? Ha igen, hogy használhatom?

 

Igen! Mostantól ajándékkártyát is tudtok vásárolni! Az ajándékkártyát elektromos úton rendelheted meg, és a kézbesítés is e-mailben történik, tehát ez egy elektronikus ajándékkártya. Az ajándékkártyát közvetlenül a címzett e-mail címére küldjük, aki akár azonnal fel is használhatja.

A kártya EGYETLEN ALKALOMMAL használható fel a vásárlás végén. Az ajándékkártyával újabb ajándékkártyát nem lehet vásárolni.

Lepd meg Te is szeretteidet egy VIKTORI ajándékutalvánnyal! :)

 

 

 

Bővül majd a választékotok?

 

Természetesen mindig azon vagyunk, hogy a legdivatosabb és legnőiesebb termékekkel várjunk Titeket - hetente készítjük újabb és újabb fazonjainkat. A visszajelzéseitekre nyitottak vagyunk és köszönjük, ha megtiszteltek a véleményetekkel. Bátran írjátok meg nekünk a következő e-mail címre: viktoribudapest@gmail.com

 

 

Hogy csomagoltok?

 

Minden terméket külön-külön biztonsági tasakba csomagolunk hogy biztosítsuk az épségüket a kiszállítás során. :)

 

 

Bizonytalan vagyok egy termékben, tudnátok segíteni?

 

Természetesen! Olvasd el útmutatóinkat, amelyek rendkívül hasznosak. De ha még mindig nem tudsz választani, bátran keress fel minket a viktoribudapest@gmail.come-mail címen! :)

 

 

Nem találtad a kérdésed a fentiek között, mit tegyek?

 

Aggodalomra semmi ok. Keresd fel bátran Juditot e-mailben!

E-mail: viktoribudapest@gmail.com